Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@19:07:55 GMT

جاذبه های گردشگری کرمانشاه و مازندران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۷۱۲

استان های کرمانشاه و مازندران با توجه به جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوان همه ساله گردشگران زیادی را از سایر مناطق کشور جذب می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امسال کرمانشاه به عنوان پایتخت نوروزی ایران میزبان میهمانان نوروزی است.  آداب و رسوم محلی مردم کرمانشاه در اولین روز جشنواره پایتخت نوروزی نمایش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره تا 10 فروردین 98 در 25 نقطه تفریحی و تاریخی کرمانشاه ادامه دارد.
  مردم و هنرمندان این خطه از ایران با برنامه های خود فرهنگ و آداب و رسوم استان مهمان نواز را به مردم نشان می دهند.  استان کرمانشاه علاوه بر آثار تاریخی و گردشگری فراوان، سوغات بسیاری از جمله نان برنجی، کاک، نان خرمایی و نان شکری دارد. روغن کرمانشاهی نیز از دیرباز بین مردم شناخته شده است و از سوغات معروف این استان است.  نگین گردشگری غرب کشور میزبان میهمانان نوروزی است. برای اقامت مسافران نوروزی 17 هزار تخت در قالب هتل ها، اقامتگاه و مراکز رفاهی -آموزشی درنظر گرفته شده است. استان کرمانشاه با 26 هتل، 19 مهمانپذیر، 2 هتل آپارتمان و 11 اقامتگاه بوم گردی و 3 هزار و 280 تختخواب جهت اسکان مسافران آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است. استان کرمانشاه یک اثر جهانی و بیش از 2100 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی دارد. طبیعت زیبا، آب و هوای چهارفصل و آثار باستانی متعدد باعث شده کرمانشاه میزبان بسیاری از مسافران نوروزی باشد.
  حال و هوای استان مازندران در نوروز  مازندران جاذبه های گردشگری بسیاری دارد و مردم مهمان نواز و مهربان این استان در ورودی شهر آمل در جاده هراز از مسافران نوروزی استقبال می شود.   استان مازندران استانی سرسبز و زیبا در شمال ایران و در کرانه های جنوبی دریای خزر می باشد. شهرستان ساری، مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان مازندران است. با توجه به شرایط آب و هوایی و سیل اخیر بازهم مازندران مقصد اصلی گردشگران است.  استان مازندران از نظر جاذبه های طبیعی بسیار غنی است و با بیش از 700 اثر تاریخی و جاذبه های فرهنگی و مردمان مهمان نواز و خونگرم موجب شده مازندران یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور معرفی شود.     

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استان کرمانشاه گردشگری سوغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد