Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:22:10 GMT

بارش برف بهاری در گردنه قسطین لار قزوین

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۸۴۶

بارش برف بهاری در گردنه قسطین لار قزوین

قزوین - ایرنا - معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: بارش برف در چهارمین روز نوروز هم اکنون گردنه قسطین لار را فراگرفته است.

جواد حق لطفی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافرانی که قصد عبور از این گردنه در مسیر قزوین-الموت را دارند باید تجهیزات زمستانی کامل از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی و جیره غذایی و پوشاک گرم به همراه داشته باشند تا به مشکل برنخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در حال حاضر در دیگر مسیرهای ارتباطی استان قزوین نیز شاهد بارش باران و لعزندگی آنها هستیم که موجب ایجاد ترافیک نیمه سنگین در سطح آزادراه ها شده است.
این مسئول گفت: 200 راهدار با 140 دستگاه ماشین آلات برای اجرای هرگونه عملیات راهداری در استان قزوین در آماده باش کامل هستند.
هواشناسی قزوین پیش بینی کرده است بارش ها در استان تا اواخر هفته جاری ادامه داشته باشد.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري بارش برف گردنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد: مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی