Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:01:02 GMT

تردد در محور اندیکا - شهرکرد تا هشتم فروردین ممنوع است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۹۹۵

تردد در محور اندیکا - شهرکرد تا هشتم فروردین ممنوع است

مرادعلی سعیدی پور یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد مدیریت بحران این شهرستان هم اکنون در حالت آماده باش است و تمام اعضای ستاد تا عادی شدن شرایط در حوزه جغرافیایی شهرستان هستند.
وی اظهار داشت: تیم های راهداری هم اکنون در منطقه تاراز و تنگ چلو مستقر هستند تا در صورت بارش برف و یا ریزش کوه، پاکسازی جاده را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری اندیکا به شهروندان و میهمانان نوروزی توصیه می شود تا عادی شدن شرایط از تردد در این محور خودداری کنند چرا که احتمال رانش کوه در تنگ چلو و بالا آمدن آب تالاب شیمبار زیاد است.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و جمعیتی حدود 80 هزار نفر است.
این شهرستان در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
7159/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف تالاب مدیریت بحران محور اندیکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور

علیرضا جیلان اظهار داشت: نمد کاربرد‌های زیادی در زندگی روزمره دارد که یکی از مهم‌ترین این کاربرد‌ها به‌عنوان زیرانداز است.

وی افزود: همچنین از نمد در صنایع دیگر مانند پزشکی، هوا و فضا، خودرو، پوشاک و مصنوعات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استفاده می‌شود.

جیلان تولیدات نمدی را به‌عنوان محصول صادرات‌محور اعلام و اضافه کرد: قرارگیری این محصول در زنجیره ارزش، زمینه‌های ارتقای شهرکرد، شهر ملی نمد به شهر جهانی نمد را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به صادرات نمد چهارمحال و بختیاری به کشور‌های خارجی، یادآور شد: با احیای هنر نمدمالی می‌توان آن را به یک کالای صادرات‌محور تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید

ضرورت جهانی شدن شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد در دستورکار دولتمردان

جیلان بیان داشت: برای احیای صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی به آموزش تخصصی نیاز است.

وی گفت: استادان نمدمالی هم‌اکنون هنر خود را به‌صورت سینه‌به‌سینه به شاگردان آموزش می‌دهند، اما باید این هنر به‌صورت دانشگاهی آموزش داده شود.

جیلان تأکید کرد: همچنین می‌توان هنر نمدمالی را از طریق مراکز فنی‌وحرفه‌ای به علاقه‌مندان آموزش داد.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌ها برای ارتقای شهرکرد به شهر جهانی نمد استفاده از نمادسازی‌ها بوده که در این زمینه با شهرداری توافق‌هایی برای نمادسازی در کوی نمدمالان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ضرورت احیای هنر نمدمالی در بام ایران برای تبدیل آن به کالای صادرات محور
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد