Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی کامل فرودگاه گرگان جهت ارایه خدمت رسانی به تمامی پروازهای اعزامی به این فرودگاه اعم از پروازهای امدادرسان؛ پشتیبانی، باربری و مسافری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن ابراز تاسف از وقوع حادثه سیل شرق استان مازندران و مناطق وسیعی از استان گلستان و اعلام همدردی با هموطنان عزیز ساکن در این مناطق؛ از آمادگی کامل فرودگاه گرگان جهت ارایه خدمت‌رسانی به تمامی پروازهای اعزامی به این فرودگاه اعم از پروازهای امدادرسان؛ پشتیبانی، باربری و مسافری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سومین روز از سال جدید 142پرواز امداد ونجات وکمک رسان به  در فرودگاه گرگان نشست و برخاست داشتند.

شایان ذکر است دو روز پیش،  امیرمکری دستور آماده باش کامل فرودگاه های معین فرودگاه گرگان را برای اعزام نیروی انسانی یا دیگر تجهیزات مورد نیاز به فرودگاه گرگان صادر کرد و از مدیران کل این فرودگاه‌ها خواست تا با تمام توان به کمک فرودگاه گرگان در صورت اعلام نیاز این فرودگاه بشتابند.

یادآور می شود؛ دو روز گذشته نیز حسین اسفندیاری عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی نیز به منظور بازدید از فرودگاه گرگان و نحوه خدمت رسانی به مسافران و امدادرسانی به استان گلستان سفر کرده بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه گلستان سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی حسنوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، ظهر امروز در حاشیه پلمب یکی از تالارهای خرم‌آباد بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم‌آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم‌آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر گردید.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات