Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:26:27 GMT

سارقان منازل در رباط ‌کریم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۰۵۴

سارقان منازل در رباط ‌کریم دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام پورسعادت با اعلام خبر فوق اظهار کرد: مأموران کلانتری 11 مرکزی حین گشت زنی در سطح شهر 2 نفر که قصد سرقت از یک کارگاه را داشته را شناسایی و به آن‌ها دستور ایست را دادند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی در یک اقدام سریع متهمان را در حین فرار دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه‌خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده دربازجویی‌های پلیسی به جرم خود اقرار و در ادامه به 12 فقره سرقت از کارگاه‌های شهر رباط کریم و نصیر شهر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ پور سعادت در پایان ضمن هشدار به شهروندان گفت: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر‌گونه سرقت و یا ترددهای مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنید.

** اعتراف سارق منزل به 15 فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در ادامه از دستگیری سارق منزل و کشف 15 فقره سرقت خبر داد
سرهنگ پورسعادت با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان رباط کریم اکیپ‌های از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند
وی افزود پس از چندین روز کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی با استفاده ازچندین روز کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای این سرقت ها را به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی انجام شده به 15 فقره سرقت منزل در شهرستان رباط‌کریم اعتراف کرده دامه داد سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد
تهرام/1109//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جرم زندان شماره تلفن فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟