Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:47:00 GMT

کرانچار: بازی ایران و عراق فینال گروه است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۱۷۴

کرانچار: بازی ایران و عراق فینال گروه است

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل یمن در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: حتماً متوجه شدید از دقیقه اول تا دقیقه آخر بر بازی مسلط بودیم. این بازی مهمی برای ما بود چون باید به نتیجه ای نزدیک به عراق می رسیدیم.

وی افزود: اگر در نیمه اول دو فرصت خود را گل می کردیم، شاید آرامتر بازی را به پایان می رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم با دو تعویض بر کیفیت بازی خودمان اضافه کردیم. توانستیم با ایجاد شانس های گلزنی و به ثمر رساندن سه گل، به برد قاطع برسیم. به بازیکنان جوانم تبریک می گویم و به دستوراتی که قبل از بازی داده بودیم خوب عمل کردند. به این ترتیب ایران و عراق فینال این گروه را برگزار می کنند. تلاش می کنیم آماده به این بازی برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: می خواهم ابراز همدردی خودم و تیم امید را با کسانی که در استان های شمالی دچار سیل شدند را اعلام کنم. مردم ما را همدرد خودشان بدانند.

کرانچار ادامه داد: از تماشاگران هم تشکر می کنم که باوجود بارندگی به ورزشگاه آمدند و دست از تشویق نکشیدند. امیدوارم برای بازی با عراق که بازی به مراتب مهمتری است تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

ادامه دارد…

کد خبر 4574892

منبع: مهر

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار یمن تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان؛ ضعود سخت و نفس‌گیر به فینال + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان؛ ضعود سخت و نفس‌گیر به فینال + ویدئو
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد