Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@00:48:54 GMT

اسلام هراسی زیر چتر آزادی بیان!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۴۷۲

اسلام هراسی زیر چتر آزادی بیان!

کشور‌های مدعی آزادی و دموکراسی، این تروریست‌های رسانه‌ای؛ همان‌هایی هستند که اگر مسلمانی گوشه چشمی به سلاحی نظر کند از بلندگوی تمام رسانه‌ها اعلام حمله یک مسلمان می‌کنند و او را تروریست می‌خوانند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - فاطمه ذکائی؛* اقدام خصمانه  وقوع حادثه تروریستی در مسجدی در نیوزلند قلب و جان مسلمانان و دوستداران واقعی صلح و آزادی و عدالت را به درد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان اسلام با تحرکات مختلف،  فتنه‌های گوناگون و جنگ‌ها و ترور‌ها در تلاش اند وحدت میان مسلمانان را خدشه دار کنند، اما باید بدانند تا وقتی که مسلمانان متحدند تمامی این اقدامات سبب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود و چنین حوادثی خللی در اراده  مسلمانان به وجود نخواهد آورد و آنان مانند گذشته بر همه دشمنی‌ها پیروز خواهند شد.  

اسکتبار جهانی و مزدوران خونخوارش با این اقدامات اسلام هراسانه نشان‌ می‌دهند که نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند، بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار‌ نمی‌کنند.  چه فرقی میان فاشیست‌های نژادپرست و داعش وجود دارد؟ هر چه بنگریم و هر چه تامل کنیم کثیف‌تر و بی رحم‌تر از داعشیان و داعش صفتیان سراغ نداریم. جز این است که این‌ها دیوانگانی هستند که تشنه خون بی گناهان اند و هدفی جز این ندارند؟ این‌ها میان جان انسان‌ها هم بخاطر مذهبشان فرق‌ می‌گذارند.

این کشور‌های مدعی آزادی و دموکراسی، این تروریست رسانه‌ای همان‌هایی هستند که اگر مسلمانی به سلاحی گوشه چشمی نظر کند، از بلندگوی تمام رسانه‌ها اعلام حمله یک مسلمان‌ می‌کنند و او را تروریست‌ می‌خوانند. آن وقت این عمل تروریستی و کشتار نمازگذاران را محکوم‌ نمی‌کنند و حتی از به کار بردن عبارت حمله تروریستی هم خودداری می‌کنند. خون مسلمانان را‌ می‌ریزند تا حق بمیرد، غافل از اینکه حق و حقیقت کشتنی نیست و این ظلم است که روزی نابود می‌شود.  


این خوی حیوانی ارثی است. یادگار آن ملعون‌هایی که تیرخلاصی بر تشنگی طفل سه ساله زدند. این نیست که این اقدامات بدون هیچ محرکاتی باشد‌. می‌دانیم که پس پرده، جنایتکارنی هستند که با دادن و فراهم کردن وعده پول و سلاح‌ می‌خواهند به نهایت آمال و آرزو‌های خصمانه خود برسند؛ این‌ها با این اقداماتشان چهره خبیث خود و اربابانشان را به جهانیان نشان‌ می‌دهند.

جالب است که در مهد آزادی افراد را بخاطر باور‌ها و اعتقاداتشان محکوم به مرگ،  تحقیر و تبعیض‌ می‌کنند و جالب‌تر آنکه کسی در میدانی شمعی، چیزی... اصلا... و این سکوت است که قلب را به درد‌ می‌آورد؛ و لعن الله قوم الضالمین من الاولین و الاخرین.

 

*فاطمه ذکائی - دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یادداشت دانشجویی استکبار جهانی تروریست رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شد که نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیر جنگ هراسی بر اقتصاد ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است که در حال مبارزه با تحریم، جنگ و تهدیدات مختلف است و چنانچه قرار بر این بود که فضای جنگ هراسی بر آن تاثیر بگذارد، قطعاً اقتصاد ایران باید تا امروز متلاشی می‌شد و از بین می‌رفت.

وی افزود: شاید آنچه که به عنوان جنگ هراسی مطرح می‌شود، در مقاطعی در گذشته تاثیراتی به همراه داشته، اما امروز دیگر تاثیراتی که مورد انتظار دشمن است را مشاهده نمی‌کنیم چراکه ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی مقاوم تبدیل شده‌ است.

این نماینده مجلس با اشاره به عملیات «وعده صادق» که در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، تاکید کرد: همانطور که امروز در پی عملیات وعده صادق رژیم غاصب و کثیف متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند، در حوزه اقتصاد نیز شرایط به همین صورت است و جنگ هراسی در اقتصاد ایران به یک عملیات روانی پوچ تبدیل شده است.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم ایجاد اطمینان در فضای اقتصادی کشور درباره بی تاثیری جنگ هراسی بر اقتصاد گفت: ما مسئولان نظام باید به مردم اطمینان دهیم که نباید دیگر نسبت به فضای جنگ هراسی و تاثیرات آن بر تکانه‌های اقتصادی نگرانی داشته باشند؛ نتیجه این رفع نگرانی‌ها بی شک ثبات و آرامش اقتصادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است