Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دزفول با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی گفت: در این جلسه، تمهیدات لازم درخصوص بارندگی اتخاذ شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر مسافران نوروزی در حال حاضر در چادر مستقر شده اند تاکید کرد: مهمانان نوروزی در محیط‌های مسقف ساکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری در ادامه افزود: تمام مکان‌های عمومی، سالن‌های ورزشی و سالن‌های آموزش و پرورش برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده اند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به پیش بینی‌های اداره هواشناسی مبنی بر بارش حدود ۷۰ میلیمتر باران در دزفول و ۱۵۰ میلیمتر در نقاط کوهستانی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه بیان داشت: شهرداری دزفول مکلف به مدیریت آب‌های سطحی با بسیج امکانات شده و شهرداری‌های شهر‌های پیرامونی نیز آماده ارائه خدمات هستند.

این مقام مسئول حفاظت از زهکش‌ها و سیل بند‌های دزفول را ضروری دانست و تصریح کرد: شکستگی جزئی سیل بند زاویه‌ها صبح امروز مرمت شد.

وی اذعان داشت: دبی رودخانه در حال حاضر ۸۵۰ مترمکعب بر ثانیه است، ولی با توجه به وضعیت بارندگی آب رودخانه هر لحظه افزایش می‌یابد.

محمد حیدری اظهار کرد: سطح آب رودخانه دز قابل پیش بینی نیست، لذا از شهروندان و میهمانان نوروزی درخواست می‌شود از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند، ضمن اینکه در برخی مناطقی ساحلی در ۴۸ ساعت آینده محدودیت‌هایی برای استقرار اعمال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان داشت: اطلاع رسانی‌های لازم به عشایر و روستائیان انجام شده و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله فوریت‌های پزشکی و آتش نشانی در آمادگی کامل هستند.

ناصر نظری، رئیس ورزش و جوانان دزفول گفت: سالن فجر و مجدیان و سالن‌های ورزشی شهر‌های صفی آباد، دزآب و میانرود برای استقرار میهمانان نوروزی آماده هستند.

انتهای پیام/گ

دبی رودخانه دز درحال افزایش است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • آخر هفته بارانی مازندران
  • هشدار هواشناسی در مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز آینده در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌های کشور
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری