Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@22:13:10 GMT

بارندگی در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۷۱۷

بارش در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های زاگرس، سواحل خزر و دامنه‌های جنوبی البرز شدت بیشتری دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هواشناسی، هواشناسی درباره رگبار، رعد و برق، سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در خوزستان بوشهر، ایلام،کرمانشاه، شرق کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس ، غرب اصفهان و جنوب قم هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا در غرب یزد، غرب کرمان، قم، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، البرز و شمال تهران رگبار، رعد و برق و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری کنند.

با توجه به پیش بینی کولاک برف و احتمال وقوع بهمن امروز و فردا از کوهنوردی در البرز و به ویژه زاگرس خودداری شود.
امروز و فردا دریای خزر و خلیج فارس طوفانی است.

از بعد از ظهر امروز تا چهارشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور وزش شدید باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی وضع هوا بارندگی بارش باران هشدار سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از هواشناسی کرمان اعلام کرد، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در بیشتر مناطق استان کرمان ادامه خواهد داشت.

 بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور