Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد از حضور گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین قرارگاه محرومیت زدایی مدینه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، جهت خدمات دهی به مردم این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد میرزاده، فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت آغاز  سال نو اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین از سوم تا هشتم فروردین ماه سال جاری جهت خدمات دهی رایگان به بیماران در درمانگاه شهید امانی حاجی آباد مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه سپاه حاجی آباد با بیان اینکه گروه جهادی فائزین علاوه بر مردم شهر حاجی آباد به روستاهای اطراف آن نیز خدمات رسانی انجام می دهند، گفت: این تیم پزشکی با همکاری و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و قرارگاه محرومیت زادیی مدینه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به این شهرستان اعزام شدند و جامعه هدف این تیم پزشکی خدمات دهی به هشت هزار نفر است.

دکتر ابراهیمی، مسئول گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین با بیان اینکه این گروه جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم مناطق محروم به حاجی آباد سفر کرده اند، افزود: این تیم پزشکی متشکل از 30 پزشک که  12 دندانپزشک، پزشک عمومی،ماما، متخصص زنان و زایمان، روانشناس، مشاور خانواده، دو پرستار، دو دستیار داندان پزشک می باشند که به مردم شهرستان خدمات دهی به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

مسئول گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین خاطر نشان کرد: این تیم پزشکی به مدت پنج روز در شهرستان حاجی آباد و روستاهای سرگز، احمدی و فارغان مستقر و به کلیه روستاهای شهرستان خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد