Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@11:15:56 GMT

گردشگر مصدوم شده در دامنه کوه قلارنگ نجات یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۹۸۱

گردشگر مصدوم شده در دامنه کوه قلارنگ نجات یافت

حسین عارفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان EOC مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در دامنه کوه قلارنگ بلافاصله نیروهای عملیاتی هلال احمر شهرستان سیروان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: نیروهای هلال شهرستان سیروان پس از طی حدود هفت کیلومتر به مصدوم که دچار بیماری کلیوی شدید شده بود رسیده و پس از انجام اقدامات اولیه فرد مصدوم را بیمارستان شهید فیاض بخش لومار انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**هلال احمر ایلام به 54 مسافر نوروزی حادثه دیده امداد رسانی کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امداد رسانی این جمعیت به 54 مسافر و گردشگر نوروزی در این استان خبر داد.
حسین عارفی اظهار کرد: این تعداد فرد حادثه دیده در 16 سانحه جاده ای و غیر جاده ای توسط نیروهای این جمعیت امداد رسانی شدند.
وی اظهار کرد: در این حوادث متاسفانه یک نفر فوت، 31 نفر مصدوم، 16 نفر به صورت سرپایی مداوا و 6 نفر نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.
به گفته عارفی، همچنین در این مدت تعداد 41 نفر از مسافران نوروزی در این استان به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی 17 پایگاه امدادی این جمعیت در محورهای ارتباطی استان دایر و تا 16 فروردین ماه خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارایه می کنند.
وی تاکید کرد: کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قوی در استان در آماده باش کامل قرار گرفتند.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان فوت هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش ۴ ساعته نجات‌گران هلال احمر برای دسترسی به فردی حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

وی در توضیح این خبر افزود: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجات‌گران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجات‌گران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علائم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

محبوبی تصریح کرد: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجات‌گران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

کد خبر 748093

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر