Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: ۷۰۰ پکیج غذایی در دومین روز فروردین و ۸۰۰ پکیج در سومین روز فروردین به مناطق درگیر حادثه سیل اعزام شده بود و در چهارمین روز فروردین تعداد ۲ هزار تخته موکت نیز به استان گلستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده در استان گلستان جمعیت هلال احمر استان اردبیل سومین محموله خود را در قالب ۲۰۰۰ تخته موکت با دو خودروی کامیون و ۴ نفر نیروی عملیاتی به محل حادثه ارسال کرد.

معبودی با بیان اینکه بنابه درخواست معاونت امداد و نجات کشور، جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدام به کمک رسانی به حادثه دیدگان گلستان کرده، ادامه داد: خیرین و هموطنان می‌توانند جهت اهدا کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر، واریز از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ بنام جمعیت هلال احمر یا به وسیله *۷۸۰*۱۱۲# از طریق گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

گفتنی است حساب رسمی مشارکت‌های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت کلیه دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت و گزارش آن نیز در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی می‌رسد.

انتهای پیام/ح

ارسال کمک ها به حادثه دیدگان استان گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت