Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:39:20 GMT

33 بازیکن به اردوی تیم فوتبال جوانان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۷۷

33 بازیکن به اردوی تیم فوتبال جوانان دعوت شدند

تهران - ایرنا - اردوی تدارکاتی تیم فوتبال جوانان ایران از امروز (دوشنبه) با حضور 33 بازیکن در مجموعه ورزشی الیاف آغاز می شود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، برهمین اساس «سیروس پور موسوی» سرمربی تیم فوتبال جوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:
علیرضا رستمی جو، علیرضا اسدآبادی، محمد رمضانی، سعید الیاسی، محمد جلالی، حسین زواری، پارسا محمدی، علی زارع، علی بابایی و حامد بخشی (تهران)، محمدرضا یوسفی و محمدرضا باقری (البرز)، آرین جانقربان، یاسین سلمانی و مهدی رضایی (اصفهان)، حسین شاوردی، میکائیل شیخی، عقلیل طلیلی، علیرضا باویه، سید حسن موسوی، سیدرضا موسویان (خوزستان)، عارف محمد علیپور و سامان فلاح(مازندران)، شهاب یاری و آریا برزگر (فارس)، سعید کریم آذر (آذربایجان شرقی)، علیرضا زارع، علی اصغر صادقی نسب و عباس زراعت کار(کرمان)، جواد جداوی دهنوی (هرمزگان)، علی سبحانی (همدان)، محمدرضا شکیب خو و هادی علوی (بوشهر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان دعوت شده به این اردو می بایست روز 5 فروردین ساعت 19 در مجموعه الیاف تهران خود را به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کنند.
ورزشی**1067**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جوانان اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه