Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:02:49 GMT

راه ارتباطی 22روستای اندیکا با مرکز شهرستان بسته شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۶۳۳

راه ارتباطی 22روستای اندیکا با مرکز شهرستان بسته شد

اهواز- ایرنا- سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: تخریب پل منطقه شیمبار بالا از توابع این شهرستان بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه ، موجب قطع ارتباط 22روستای بخش چلو با مرکز این شهرستان شد.

مرادعلی سعیدی پور روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پل ارتباط روستاهای منطقه شیرین بهار بالا، للر و کتک را با مرکز بخش و شهرستان برقرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرمت این پل قبل از بارندگی ها توسط راهداری انجام شده بود اما شدت بارندگی ها باعث شد تا این پل دوباره تخریب شود.
رییس ستاد بحران شهرستان اندیکا با اشاره به اینکه تعدادی خودرو نیز در این مسیر گرفتار هستند ادامه داد : جاده ارتباطی این روستاها تا اطلاع ثانوی بسته است و در تلاش هستیم تا با همکاری ستاد مدیریت بحران استان برای حل مشکل تردد این روستاها چاره اندیشی کنیم.
به گزارش ایرنا محور اندیکا- شهرکرد نیز از روز گذشته به دلیل مسدود شدن گردنه چری در استان چهار محال و بختیاری و همچنین احتمال بالاآمدن آب رودخانه شیمبار تا روز پنجشنبه هشتم فروردین مسدود اعلام شده است.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه، دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
7159/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات انديكا سيلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج