Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:47:58 GMT

باران سطح جاده های زنجان را لغزنده کرده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۶۴۴

باران سطح جاده های زنجان را لغزنده کرده است

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون بر اثر بارش باران، برف و مه غلیظ سطح آزادراه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین را لغزنده کرده و دید در گردنه ها کاهش یافته است.

محمد محمدی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف و مه غلیظ دید رانندگان را در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم – چورزق کاهش داده و احتمال وقوع کولاک در این مسیرها و دید گردنه های کوهستانی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بارش باران نیز در آزاد راه های زنجان – قزوین، زنجان – تبریز، جاده های ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – خرمدره – ابهر، زنجان – بیجار، زنجان – سلطانیه – خدابنده – همدان، زنجان – دندی و دیگر مسیرهای فرعی جریان دارد و سطح همه این مسیرها لغزنده است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط اداره کل هواشناسی استان بارش برف و وقوع کولاک در ارتفاعات، بارش باران برای امروز و فردا /سه شنبه/ جریان دارد.
محمدی اظهارداشت: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند، فاصله طولی را رعایت و باسرعت مطمئنه تردد کنند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.
وی افزود: نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30 گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
محمدی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري بارش برف و باران جاده هاي زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 11 MB کد خبر 6093052

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه