Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:49:29 GMT

اسکان اضطراری مسافران نوروزی در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۶۹۷

اسکان اضطراری مسافران نوروزی در استان لرستان

در پی بارش شدت بارش باران مسافران نوروزی در شهرهای استان لرستان به صورت اضطراری در مناطق امن و سرپوشیده اسکان یافتند.

رضا زینی وند مقدم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت:  سالن های ورزشی سرپوشیده، نماز خانه ها و سالن های امتحانات برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی تجهیز شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان،  افزود: هم اکنون 85 سالن سرپوشیده آموزش و پرورش استان لرستان از روز گذشته و در پی شروع بارش باران در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: همچنین یک اردوگاه ها و پنج مرکز رفاهی آموزش و پرورش و مدارس تجهیز شده شامل 2 هزار و 300 کلاس درس، دانشگاه فرهنگیان و خوابگاه ورزشی آموزش وپرورش برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، گفت:  از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 48 هزار نفر در قالب بیش از 12 هزار خانوار و 120 هزار نفر روز توسط این نهاد اسکان یافته اند.


زینی وند، ادامه داد: طی تعطیلات نوروز 97 مسافران در 2 هزار کلاس درس اسکان داده شدند و ظرفیت اسکان روزانه 10 هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری این میزان به 11 هزار نفر افزایش یافت.


گفتنی است، بارش باران که از عصر روز یکشنبه ( سوم فروردین) در لرستان آغاز شده تا بعدازظهر روز سه شنبه برای همه نقاط استان پیش بینی شده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان گلستان مراسم اعتکاف بارندگی و سیلاب خسارت سیلاب خسارات سیل گلستان سیلاب اعتکاف ماه رجب اسکان اضطراری اسکان مسافران بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر

ایستگاه میرزای شیرازی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ مترو شهر تهران است که در خیابان شهید بهشتی و تقاطع میرزای شیرازی واقع شده است. روزانه مسافران بسیاری از طریق این ایستگاه به نقاط دیگر شهر سفر می‌کنند، اما به گفته شهروندخبرنگار ما این خط مترو با توجه به ازدحام جمعیت فقط یک خروجی دارد.

وی با ارسال تصاویر این مشکل را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

تصویری از ازدحام جمعیت در ایستگاه تاکسی میدان صنعت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان