Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:55:04 GMT

تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۳۴۲

تمام محورهای مواصلاتی استان همدان باز است

حمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ساعت یک بامداد دوشنبه بارش شدید برف را در جاده‌های مواصلاتی استان همدان شاهد بودیم و قبل از آن نیز بارش به صورت باران بود، گفت: بارش شدید در تمام محورهای مواصلاتی و گردنه‌ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز بارش‌ها با شدت زیاد ادامه دارد، گفت: گردنه اسدآباد، همه کسی، سوباشی، کی تو، قهورد، آوج، محور ملایر- همدان، محور آورزمان، محور ملایر - توره، محور تونس، گردنه دولایی، گرین و یک سری گردنه‌ها در محورهای روستایی استان همدان شاهد بارش شدید برف و باران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تمام توان و با همکاری اکیپ‌های عملیاتی مانع از مسدود شدن محورها شده‌ایم، گفت: تا این لحظه هیچیک از محورهای ذکر شده بسته نیست و تردد جریان دارد.

پرورشی خرم با تاکید بر اینکه ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات و ۵۱۶ نیرو در حال فعالیت هستند، گفت: با اقدامات انجام شده تا این لحظه مشکلی وجود ندارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در توضیح وضعیت محور گنجنامه - تویسرکان نیز با بیان اینکه این محور تا اواخر اردیبهشت ماه بازگشایی نخواهد شد، گفت: این محور حتی اگر برف روبی شده و آماده تردد شود به لحاظ ریزش سنگ از کوه ایمن نیست.

پرورشی خرم با تاکید بر اینکه محور گنجنامه - تویسرکان برای تردد ایمن نیست و مسافران تویسرکان باید از بزرگراه تردد کنند هر چند ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر به مسیرشان افزوده خواهد شد، گفت: مسافران قبل از ورود به جاده‌های استان همدان به لحاظ همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی و لباس گرم خودروی خود را بررسی کنند.

کد خبر 4574551

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی عصر سه شنبه در نشست ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی با حضور مسئولان شهرستانی و دست فروشان فصلی عنوان داشت: برای جلوگیری از خطرات و حوادث رانندگی و ترافیکی و سد معبر در این مسیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ظرف یک هفته نسبت به انجام تکالیف خود و ساماندهی دست فروشان این مسیر اقدام کند.

دادستان تنگستان افزود: حضور دست فروشان در کنار جاده سبب افزایش شمار تصادفات و بروز خسارت‌های جبران ناپذیر برای دست فروشان و نیز خودروهای در حال عبور می‌شود که نیاز است به جد دنبال ساماندهی و جانمایی برای این دست فروشان بود.

اسمعیلی یاد آور شد: فروش محصولات کشاورزی در کنار جاده نه تنها برای این تولیدکنندگان خطرآفرین است و تهدیدی برای جانشان به شمار می‌رود، بلکه ایمنی تردد مسافران و کاربران از جاده را نیز به خطر می‌اندازد و ممکن است سبب حادثه رانندگی شود.

وی گفت: در مسیر بزرگراه بوشهر کنگان مکانی برای دست فروشان جانمایی شده است اما متأسفانه چندان مورد استقبال قرار نگرفت است که نیازاست اقدام لازم صورت گیرد.

بمنظور ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی جلسه‌ای با حضور دادستان تنگستان، مسئولین شهرستانی و دست فروشان فصلی روستای گادوی برگزار شد

کد خبر 6099728

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان