Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:13:07 GMT

ساعت دربی اصفهان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۷۵۰

به علت ترافیک شدید محل قرار گرفتن ورزشگاه نقش‌جهان و تداخل این ترافیک با حجم مسافران نوروزی، ساعت دیدار دربی اصفهان تغییر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اصفهان، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در دیداری معوق نخستین مسابقه خود را باید 6 فروردین‌ماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار کنند؛ ورزشگاهی که به علت نزدیک بودن به باغ فدک محل اسکان موقت مسافران نوروزی در ایام عید ترافیک شدیدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود ورزشگاه نیز به علت تکمیل نبودن جاده‌های دسترسی و استقبال پرشور هواداران همیشه بعد از مسابقات به خصوص مسابقات حساس با ترافیک سنگین روبرو هست که تداخل این دو ترافیک عاملی شد تا از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر ساعت و حتی ورزشگاه محل مسابقه مطرح شود.

پس از بررسی‌های به عمل آمده و جمع‌بندی در شورای تامین قرار بر این شد که ساعت مسابقه تغییر کند و از همین‌رو دربی حساس دو تیم از ساعت 17 به ساعت 16 موکول شد تا ترافیک اتمام مسابقه با پیک ساعت ورود مسافران نوروزی به کمپ فدک تداخل پیدا نکند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اصفهان دربی مسابقه فوتبال مسافران نوروزی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری