Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:34:23 GMT

پهپادی که نیروی جاذبه را شکست می‌دهد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۸۵۰

پهپادی که نیروی جاذبه را شکست می‌دهد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پهپاد جالبی طراحی شده است که می‌تواند با زیر پا گذاشتن نیروی جاذبه، وضعیت معلق انسان در فضا را شبیه سازی کند. 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: ۳ پهپاد با کارایی خارق‌العاده که ویژگی آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای پیام/

با این پهباد می توانید نیروی جاذبه را شکست بدهید! + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)

در 19 آوریل 2024، گروه کلاشینکف از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) خود با نام‌های SCAT 350 M و Coliseum-RU در نمایشگاه روز نوآوری نیروی هوایی روسیه رونمایی کرد.

به گزارش گجت نیوز، این سلاح های جدید کلاشینکف آخرین و به روز ترین فناوری‌های صنعت هوایی و شناسایی را دارند و به همین خاطر مدتی نیز آنها را در اوکراین مورد استفاده قرار دادند. در واقع این پهپادها نشان می‌دهند که این شرکت در طول چندین سال فعالیت خود تا چه حدی توانسته در نوآوری به نبوغ برسد.

البته طبق اعلام کلاشینک، پهپاد SCAT 350 همراه با پهپادهای کامیکازه در اوکراین در حال استفاده بوده و تولید انبوه آنها نیز شروع شده است. SCAT 350 به طور کلی برای نظارت هوایی و تشخیص اشیا در طیف‌های نوری و مادون قرمز طراحی شده و به گفته سازندگان، این پهپاد نتیجه نوسازی بازطراحی گسترده پهپاد Supercam 350 است.

پهپاد SCAT 350 M

طراحان و متخصصان کلاشینک با در نظر گرفتن تجربه‌های عملیاتی استفاده از چنین سلاح های شناسایی، قابلیت‌های آیرودینامیکی آن را اصلاح کرده و حتی تجهیزات کنترل زمینی را نیز ارتقا داده‌اند.

سلاح های جدید کلاشینکف؛ پهپادهای شناسایی

پهپاد SCAT 350 با بال‌های 3.2 متری می‌تواند حدود 240 دقیقه پرواز کرده و نهایت سرعت خود را به 120 کیلومتر در ساعت برساند. این سلاح قدرت خود را از یک موتور الکتریکی با پیکربندی کششی تامین می‌کند. علاوه بر این برد ارتباط رادیویی این پهپاد به لطف تغییرات در نظر گرفته شده حالا به 70 تا 100 کیلومتر می‌رسد. وزن 15 کیلوگرمی این سلاح جدید باعث می‌شود تا حداکثر بتواند در ارتفاع 300 تا 2000 متر پرواز کند که برای پرتاب نیز از منجنیق الاستیک یا پنوماتیک استفاده می‌شود.

به گفته شرکت دولتی Rostec، مجموعه کوادکوپترهای SCAT 350 کلاشینکف در حال حاضر به عنوان جنگ افزار مورد علاقه نیروهای روسی در درگیری با اوکراین شناخته می‌شوند

در همین نمایشگاه، پهپاد Coliseum-RU نیز معرفی شده که با استفاده از سیستم چند منظوره مبتنی بر هگزاکوپتر می‌تواند هم در شب هم در روز کار کند. طراحی این پهپاد به گونه‌ای است که می‌تواند گزینه مناسبی برای نظارت هوایی، حمل و نقل محموله و انجام وظایف مختلف دیگر باشد.


پهپاد Coliseum-RU

جای تعجب ندارد که می‌بینیم ارتش روسیه ناوگان پهپادهای خود را روز به روز گسترش می‌دهد؛ چراکه اهمیت حیاتی حضور پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین در جنگ روسیه و اوکراین به خوبی شناخته شده و هر دو طرف درگیری در حال حاضر تمام توان خود را برای گسترش فناوری و افزایش قدرت پهپادها در متمرکز کرده‌اند. البته روسیه و اوکراین در کنار توسعه سیستم پهپادهای خود، روی سلاح های ضدپهپاد نیز کار می‌کنند تا هم قدرت تهاجمی و هم قدرت دفاعی داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو
  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه