Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:00:11 GMT

شناورهای کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۹۳۷

شناورهای کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند

مرضیه سی سی پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طی امروز (دوشنبه) و فردا (سه شنبه) وزش بادهای شدید شرقی بر روی جنوب و غرب تنگه هرمز بویژه خلیج فارس سبب مواج شدن دریا در این مناطق خواهد شد.
وی بیان داشت: امروز دوشنبه سرعت باد به بیش از 55 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج دریا به بیش از 2 متر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا سه شنبه میزان سرعت باد کمتر می شود و روز چهارشنبه سرعت آن به طور کامل کاسته خواهد شد و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود.
سی سی پور یادآور شد: موج دوم بارشی امسال از ظهر امروز دوشنبه سبب ابرناکی آسمان استان هرمزگان شده و به تناوب تا صبح پنجشنبه هفته جاری سبب رگبار باران گاه رعد و برق و تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت باد می شود.
وی گفت: از نظر دمایی نیز نوسان دمایی در هرمزگان امروز دوشنبه بین 1 تا 2 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تنگه هرمز خلیج فارس رعد و برق هواشناسی دریا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز

ایسنا/هرمزگان معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

کیانوش عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رشد ابرهای همرفتی در بعد از ظهر و شب در نقاط مختلف استان هرمزگان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود رگبار باران، رعد و برق و گاهی تگرگ در نقاط مختلف استان هرمزگان به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای در لحظات شب، عنوان کرد: وقوع رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق مقطعی در برخی از نقاط استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت سامانه همرفتی تا روز جمعه، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مدت رودخانه‌های فصلی به ویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد سیلابی شود.

عارفی، با اشاره به افزایش سرعت باد در برخی از ساعات امروز، گفت: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، توصیه می‌شود رفت و آمدهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد.

وی با اشاره به به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در ساعات بعد از ظهر و شب شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت