Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:19:35 GMT

قزوین - رشت پرترددترین محور ورودی به استان گیلان است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۰۵۱

قزوین - رشت پرترددترین محور ورودی به استان گیلان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نازک کار پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار تردد در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس آمارها استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی خودروها با ۸۵۵ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین ترددهای ورودی خودرو در محورهای قزوین- رشت و رامسر به چابکسر بوده است، افزود: آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته محور لاهیجان - آستانه با متوسط تردد ساعتی ۲۱۴۳ خودرو و لاهیجان-لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۲۱۰۶ خودرو پرتردد ترین محورهای استان از نظر میزان تردد داخلی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی در محورهای استان، گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است، بیان کرد: البته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش ۵/۲ درصدی از نظر متوسط تردد ساعتی در استان هستیم.

وی به آمار ورودی و خروجی خودروها به استان گیلان از ابتدای اجرای این طرح اشاره و بیان کرد: با توجه به آمار دستگاه‌های تردد شمار در حوزه ورودی خودروها با کاهش ۸/‌۴‬ درصدی و خروجی نیز با کاهش ۹/‌۱‬ درصدی مواجه هستیم.

نازک کار با اشاره به اینکه بیشترین میزان ورود خودرو در محور آزاد راه قزوین به رشت با ورود ۴۲۰ هزار و ۳۵۱ خودرو ثبت شده است، ادامه داد: بیشترین میزان خروجی خودروها نیز مربوط به محور چابکسر به رامسر بوده است.

کد خبر 4575141

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.   محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی