Web Analytics Made Easy - Statcounter

عواید حاصل از بلیط فروشی دیدار تیمهای فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص می یابد.

به گزارش فارس، تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده در استان گلستان و خساراتی که به مردم این منطقه وارده شده است در گفتگو با پایگاه خبری سپاهان خاطر نشان کرد:

وظیفه ما است که در این شرایط پیش آمده به هموطنانمان در استان گلستان یاری رسانیم و به همین منظور تصمیم گرفته شد به عنوان میزبان این مسابقه درآمد حاصل از بلیط فروشی دربی اصفهان به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یابد که بر همین اساس علاقمندان، هواداران طلایی دل ومردم نوع دوست اصفهان می توانند بصورت همت عالی و آنچه که در توان دارند با خرید بیش از یک بلیط در کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان در این امر خیر و خدا پسندانه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با توجه به هماهنگی بعمل آمده با سازمان هلال احمر اصفهان، نیروهای امداد رسان در ورزشگاه نقش جهان مستقر خواهند شد و آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز خواهند بود.

گفتنی است دیدار معوقه از هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، بین تیمهای فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان روز سه شنبه ششم فروردین ماه از ساعت 16:00 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن