Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سعید رهبرسوره در خصوص اقدامات پست های ایمنی و سلامت استان در نهمین روز از اجرای این طرح ملی گفت: ۸ مورد حادثه گزارش شده بود که ۲۶ حادثه وجود داشت.

وی، افزود: این حوادث ۱۳ مصدوم داشته و ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شده و ۴ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ادامه داد: در این روز ۱۵۸ نفر نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات و ۳ دستگاه کمک دار حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص تعداد مراجعه کنندگان به پست های ایمنی و سلامت استان، ابراز کرد: ۱۳ هزارو ۳۵ نفر طی این روز به این پست ها مراجعه کرده اند که یک هزارو ۲۴۰ نفر به خیمه نماز، یک هزارو ۸۸۵ نفر به ایستگاه سلامت، ۹۹۰ نفر دوستدار کودک و ۱۵۰ سحاب مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، تصریح کرد: همچنین یک هزارو ۹۳۷ نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند.

وی، عنوان کرد: ۳ هزار و ۴۵۷ نقشه، ۲ هزار و ۷۶۱ بروشور، یک هزارو ۹۱۴ محصولات آموزشی و انگیزشی توزیع شد.

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر آذربایجان غربی طرح ایمنی و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ،یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره‌کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی