Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارآفرین برتر استان مرکزی راه عبور از موانع کشور را رونق تولید دانست و گفت: رونق تولید یعنی اینکه موانع را از سر راه تولید برداریم و کارآفرین را حمایت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز محمدی، کارآفرین برتر استان مرکزی و رئیس هیئت‌مدیره شرکت الیاف ساینا دلیجان که چندین بار به‌عنوان صادرکننده برتر کشوری نیز انتخاب‌شده است در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص شعار سال ۹۸ گفت: شعار امسال در راستای حمایت از تولید و میل به سمت توسعه رونق تولید، مکمل شعار سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار کرد: به نظرم شعار سال گذشته با محوریت حمایت از تولید داخل با جلوگیری از واردات بی‌رویه نه به‌طور صد در صد ولی تا بخش زیادی مؤثر بود.

رونق تولید راه عبور از موانع کشور

محمدی راه عبور از موانع کشور را تولید دانست و افزود: رونق تولید یعنی اینکه موانع را از سر راه تولید برداریم و کارآفرین را حمایت کنیم که به دنباله‌اش اشتغال ایجاد می‌شود و به دنبال اشتغال امنیت و به دنباله آن رشد اقتصادی و با رشد اقتصادی ارزش پول ملی بالا می‌رود. همچنین صادرات رونق می‌گیرد و قیمت تمام‌شده پایین می‌آید.

عملکرد مسئولین میانی آسیب‌زننده به تولید

وی عملکرد مسئولین میانی را یکی از عوامل آسیب‌زننده به تولید برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر مشکل ما تحریم خارجی نیست. تحریم خارجی را می‌توانیم با درایت دور بزنیم اما مشکل کشور ما مدیران ترسو هستند که به خاطر جایگاه و میزشان حاضر به ریسک کردن برای تولید کشور نیستند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت الیاف ساینا دلیجان بیان کرد: چنین نام‌گذاری‌ای به کارآفرین و به تولیدکننده کمک می‌کند و تولیدکننده و کارآفرین می‌تواند به پشتوانه کلام رهبری روبه‌جلو حرکت کند.

وی ضمن بیان اینکه رونق تولید یعنی اینکه مشکل تولیدکننده را  حل کنند و موانع را بردارند تصریح کرد: بزرگ‌ترین ایراد در حوزه تولید بی‌توجهی مدیران میانی کشور است و می‌گویند ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

قانون‌های متناقض مانع پیشروی تولید

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین موانع تولید، تقنین های زیاد و تعدد قانون‌های متناقض پشت سر هم است و این تضاد باعث می‌شود که نتوانیم کار را درست جلو ببریم که امیدواریم مجلس نیز در رفع این موانع کمک کنند.

مجتمع تولیدی ساینا دلیجان در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسیده و این واحد صنعتی بزرگ‌ترین کارخانه الیاف پلی‌استر در کشور است که ظرفیت تولید سالانه آن ۴۵ هزار تن است.

این مجتمع تولیدی در خاورمیانه در زمره بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدی است به‌طوری‌که صادرات ۲۰ درصد از الیاف پلی‌استر کشور از این شهرستان انجام می‌شود.

مجتمع تولیدی ساینا دلیجان با دارا بودن بیش از هزار مهندس و کارگر تأمین‌کننده خوراک بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود

امام جمعه بجنورد گفت: مشارکت مردم در تولید با هدایت تسهیلات بانکی به سمت بنگاه‌های تولیدی و رونق تولید انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری ظهر امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان برای مشارکت بیشتر مردم در عرصه تولید می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کارهای تولیدی هدایت کنند و یا حمایت‌های لازم از صنایع تبدیلی داشته باشند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام داده‌اند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند، در واقع آن‌ها سعی دارند با ایجاد تحریم‌ها و بی رونقی تولید معیشت مردم را دچار مشکل کنند تا در جامعه نارضایتی گسترش پیدا کند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کار کردن و کسب روزی حلال عبادت است، گفت: امروزه انجام کار تولیدی و بی نیاز کردن کشور از بیگانگان نه تنها عبادت است بلکه به گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام نوری خاطرنشان کرد: کارگر و کارفرما نیز سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن است که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: وی بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشت و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد؛ وی عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

کد خبر 748115

دیگر خبرها

  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی