Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:30:13 GMT

بارش باران در قصرشیرین تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۱۰۳

بارش باران در قصرشیرین تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است

مراد علی تاتار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امدادی از روز گذشته پای کار و در آماده باش کامل بودند و به خدمات رسانی در سطح شهر پرداختند.
وی اضافه کرد: با اقدام های صورت گرفته از سوی شهرداری و اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه ها و عوامل امدادی، لایروبی کانال ها و دفع آب های سطحی در سطح شهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار قصرشیرین گفت: روز گذشته همچنین نسبت به جابه جایی عشایر سطح منطقه در مسیر سیلاب ها و رودخانه ها اقدام شد و مسافران نوروزی که در شهرستان نیز حضور دارند در مدارس به صورت رایگان اسکان داده شدند.
تاتار ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 21 میلی متر باران در این شهرستان بارید که خوشبختانه تاکنون گزارشی از وجود مشکل برای شهروندان و مردم روستاها نداشته ایم.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان 24 میلی متر باران باریده است و میزان بارندگی های سال زراعی جاری تا کنون نیز 463میلی متر بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل 380 میلی متر به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: هم اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران پای کار هستند و مشکلی در شهرستان وجود ندارد و در صورت وقوع سیلاب خدمات رسانی و اسکان مسافران نوروزی در مدارس انجام می شود.
شهرستان قصرشیرین واقع در غرب کرمانشاه به علت اقلیم مناسب و آب و هوای بهاری همه ساله پذیرای شمار زیادی از مسافران و میهمانان نوروزی است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسکان مسافران نوروزی خدمات رسانی شهرداری مدیریت بحران مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899977

دیگر خبرها

  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران