Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، میزان خسارات وارده به راه ها و ابینه فنی در اثر رانش زمین و سیل در محورهای استان گلستان را درحدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالهاشم حسن‌نیا در بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان اظهارداشت: از 28 اسفند سال گذشته، رانش زمین به طول بیش از11 کیلومتر سبب انسداد محورهای آزادشهر- خوش‌ییلاق - شاهرود و گرگان- توسکستان – شاهرود گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 8 نقطه ریزش سنگ و در بیش از 5 نقطه رانش سبب ناامنی, کاهش عرض محور و در نهایت انسداد کامل محور شد. همچنین بر اثر سیل، و آب بردگی در مسیرهای فوق، خسارات شدیدی به زیرساخت‌های محور مواصلاتی وارد و موجب انسداد شده است.

وی افزود: علاوه بر این محورها در 4 محور اصلی و فرعی و 13 محور روستایی بر اثر رانش، ریزش، آب گرفتگی و سیل در مجموع به طول 50کیلومترمسدود شده که در تمامی محورها عوامل راهداری مشغول  انجام عملیات باز گشایی و امداد رسانی هستند.

ایرانسل مکالمه و پیامک رایگان برای سیل‌زدگان را تا جمعه تمدید کرداقدامات صداوسیما در سیل مازندران و گلستانکمیته بحران شهرداری قم برای مقابله با آب‌گرفتگی و سیلاب تشکیل شد

 رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: بررسی‌های میدانی، حاکی از آن است،  به 50 کیلومتر از محورهای درگیر در سیل و رانش زمین با برآورد اولیه حدود 1000 میلیارد ریال خسارت وارد شده و با ورود سامانه بارشی جدید در 72 ساعت آینده، احتمال تشدید در این محورها وجود دارد.

 عاون وزیر راه و شهرسازی  با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی محورها اظهار داشت:عوامل راهداری به صورت شبانه‌روزی با استفاده از 210 دستگاه ماشین آلات راهداری  و420 نفر پرسنل  در حال بازگشایی این محورها هستند.  همچنین در این خصوص ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان‌های مازنداران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همکاری موثر در جهت بازگشایی محورها دارند.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند