Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا در استان گلستان اظهار داشت: گسیل تجهیزات و امکانات ارتش به گلستان آغاز شده و در بخش های گوناگون خدمات لازم به هموطنان آسیب دیده ارایه خواهد شد.
وی به احداث بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده استان گلستان توسط نزاجا خبر داد و گفت: این مرکز درمانی از امروز پنجم فروردین در شهرستان آق قلا در سالن ورزشی کوثر با تجهیزات کامل پزشکی و کادر مجرب برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری افزود: همچنین سه تیم پزشکی نیروی زمینی ارتش در قالب گروه های سیار به مناطق محصور در سیل گلستان اعزام شدند تا خدمات پزشکی به آسیب دیدگان ارایه شود.
وی ادامه داد: تاکنون نیروی زمینی ارتش 2 هزار تخته پتو، 15 هزار کنسرو و چندین هزار بطری آب معدنی در اختیار مردم سیل زده این استان قرار داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به ایجاد شکاف در مسیرهای ارتباطی برای عبور سیلاب، یک پل برای تسریع در تردد خودروهای عبوری توسط نیروهای پشتیبانی و مهندسی ارتش احداث شد.
امیر سرتیپ حیدری یادآور شد: همچنین چندین دستگاه خودروهای سبک و سنگین لجستیکی از جمله لودر، بیل میکانیکی، گریدر، آمبولانس و خودروهای دیگر ارتش در حال خدمت رسانی به سیل زدگان گلستان هستند.
حیدری از آمادگی همه جانبه تیپ های نظامی ارتش گلستان و خراسان شمالی برای امدادرسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: امدادرسانی منطقه سیل زده آق قلا زیر نظر تیپ 230 شهید اسدالله متاجی گرگان و منطقه سیل زده گمیشان زیر نظر تیپ 130 بجنورد از خراسان شمالی با مدیریت قرارگاه عملیاتی لشگر 30 انجام می شود.
به گزارش ایرنا، با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
3014/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارتش جمهوری اسلامی ایران استان گلستان خراسان شمالی سیل شهری و روستایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، این رادیو افزود که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش گفته بود که این رژیم حتی در صورت دستیابی به توافق، علیرغم هشدارهای بین‌المللی و مخالفت آمریکا، به رفح حمله خواهد کرد.

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی اخیرا خبر داده بود ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا داده است.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه‌های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل‌آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره‌ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده‌اند.

یک مقام آمریکایی تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و سازمان‌های امدادی فعال در داخل نوار غزه اطلاع داده است که آن‌ها طرحی را برای انتقال مردم از رفح به منطقه «المواصی» در نظر گرفته‌اند.

این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد طرح جامعی از سوی رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در شهر رفح دریافت نکرده و قبل از هر گونه حمله به رفح، خواهان ادامه مذاکرات با تل‌آویو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند