Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@14:35:52 GMT

افزایش نرخ 10 ارز در اولین روز معاملاتی سال 98

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۸۶۳

پول‌نیوز -  بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ ۱۰ ارز افزایش، قیمت ۳۳ کاهش یافت و نرخ ۴ ارز دیگر نیز ثابت بود.
 بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ۵ فروردین ماه ۹۸» ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۳۶۵ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۴۱۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۰۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۲۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۹۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۵۴ ریال، روپیه هند ۶۰۸ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۲۸ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۷۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۹ هزار و ۹۲۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۲۰۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۴۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۱۴۶ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۲۵۱ ریال قیمت خورد.
از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۸۶۴ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۸۸ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۸۸ ریال، روبل روسیه ۶۴۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۰ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۳ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۰۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۱۹۲ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۶۱۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۴۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۵۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۷۸۱ ریال تعیین شد.
افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۵۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۰۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۵۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۸۱۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۱۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۶ هزار و ۹۷۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۱۹۲ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۸۵ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۴۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۳ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۸۴۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۳۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۷۹ هزار و ۸۵۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۴۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۲ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۲ سنت معادل ۰.۰۲ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۴۰ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز چهارشنبه یک افزایش قیمت جزئی داشته که می‌تواند نتیجه گزارش کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا طی هفته گذشته باشد. به نظر می‌رسد توجه سرمایه‌گذاران از تنش‌های خاورمیانه دور شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش 83 دلار و 34 سنت معامله می‌شود.

مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمالاوپک می‌تواند مانع 100 دلاری شدن قیمت نفت شود

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور 3.237 میلیون بشکه در هفته منتهی به 19 آوریل کاهش یافته است. این در حالیست که بسیاری از تحلیلگران انتظار یک افزایش 800 هزار بشکه‌ای را داشتند.
تاجران منتظر اطلاعات رسمی در مورد ذخایر نفت و محصولات نفتی هستند که قرار است امروز منتشر شود.
در این بین، احتمال کاهش نرخ بهره در انگلیس و اتحادیه اروپا در ماه ژوئن افزایش یافته که می‌تواند به رشد اقتصاد و در نتیجه رشد تقاضا برای نفت کمک کند.
کپیتال ایکونومیکس طی یادداشتی اعلام کرد فعالیت تجاری در منطقه یورو و انگلیس در ماه جاری میلادی با بیشترین سرعت طی یک سال گذشته رشد داشته که حاکی از ادامه رشد اقتصاد منطقه است.
از طرف دیگر فعالیت تجاری در آمریکا در ماه آوریل تا پایین‌ترین سطح طی چهار ماه گذشته کاهش یافته است. بدین ترتیب سیاستگذاران قانع می‌شوند که لازم است نرخ بهره را جهت حمایت از اقتصاد پایین بیاورند.
با وجود تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به نظر می‌رسد توجه تاجران تا حدی از تحولات خاورمیانه در معاملات روز چهارشنبه دور شده است.
انتهای پیام/44

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳