Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا جمعه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و غربی استان وزش باد شدید با سرعتی معادل ۶۰ تا ۸۰ و گاهی بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: پیش‌بینی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد تا چهارشنبه آسمان استان ابری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز در شهرهای شمالی و ارتفاعات مرکزی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان شرایط برای بارش‌های پراکنده باران و گاهی رعد و برق و تندباد موقتی محیاست.

 بارش‌ شدید همراه با طوفان در استان ایلام تلفات جانی نداشته استسامانه پرقدرت بارشی همراه با طوفان در ایلام درحال وقوع استخسارت‌های طوفان و سیلاب در گلستان به‌روایت تصویر

وی خاطرنشان کرد: از امروز تا جمعه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار شرقی و نوار غربی استان وزش باد شدید با سرعتی معادل 60 تا 80 کیلومتر بر ساعت و گاهی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

ملاشاهی افزود: بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه وزش باد از شدت بیشتری برخوردار بوده و در محورهای مواصلاتی زاهدان-بم و ایرانشهر- بم طوفان شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، ریلی و هوایی وجود دارد.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از نظر دمایی تا سه‌شنبه در سطح استان به ویژه نیمه شمالی استان افزایش دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان به ۳ میلیون قطعه رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، سه میلیون قطعه جوجه در واحدهای مرغداری استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این میزان جوجه‌ریزی  نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و 880 تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: رکورد جوجه‌ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان سیستان و بلوچستان حدود 24 میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه‌ریزی، 40 هزار 550 تن گوشت مرغ در استان تولید شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند