Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با اشاره به اینکه زمینه های فراوانی برای توسعه در شهداد وجود دارد گفت: استانداری کرمان آمادگی حمایت از سرمایه گذاران را در این منطقه دارد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز دوشنبه در جمع مردم شهداد در امامزاده زید (ع) افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در منطقه وجود دارد، حق شهداد این است که توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اقدامات انجام شده در بخش شهداد طی سال های گذشته اشاره و تصریح کرد: امیدواریم با ادامه کارهایی که آغاز شده، شاهد رونق در این منطقه باشیم.
استاندار کرمان نیز در سفر به بخش شهداد از فعالیت های هواپیمایی ماهان معین اقتصادی بخش شهداد در روستای ملک آباد بازدید و قدردانی کرد و اظهار داشت: کار هواپیمایی ماهان در ملک آباد به توسعه منطقه کمک کرده و در این راستا اشتغال خوبی انجام شده است.
فدائی از 2 واحد بومگردی در شفیع آباد و مزارع سیر دهستان تکاب بازدید کرد و یادآورشد: 40 خانه بومگردی که در شهداد ایجاد شده، منبع درآمدی برای افراد است.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی مردم و مدیران شهدا دستور داد: طی 2 هفته آینده فرماندار کرمان مشکلات شهداد را بررسی و جلسه ویژه ای در استانداری با حضور مدیران با هدف تصمیم گیری برای حل مسائل این بخش تشکیل شود.
استاندار کرمان نیز در جریان این سفر با خانواده شهید افتتاحی دیدار و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
3029/9895

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرمايه گذاري سفر استاندار كرمان شهداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم

به نظر می‌رسد عربستان با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

به گزارش دیجیاتو، عربستان احتمالاً میزبان سرمایه‌گذاران مختلف خواهد بود. هدف این گردهمایی و بازدید از نئوم، علاقه‌مندکردن بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. پیش‌ازاین عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهر‌های مختلف مانند نیویورک و لندن و با نشان‌دادن ویدیو‌های واقعیت مجازی از این شهر، قصد داشت تا سرمایه‌گذاران را به این پروژه جاه‌طلبانه ترغیب کند.

جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای قسمت‌های مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل گردد. البته به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع آگاه، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های کلان به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. بیشتر بودجه نئوم تاکنون به صورت تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

عربستان قصد دارد برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ تا حدودی از طریق سرمایه‌های خارجی تأمین شود و امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر بیشتر از آنچه تاکنون به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است