Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:04:07 GMT

تندباد استان بوشهر را در نوردید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۳۸۵

تندباد استان بوشهر را در نوردید

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر استان را در نوردید گفت: اکنون تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانسی، دریایی، جاده‌ای، هوایی و ساحلی آماده‌باش هستند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه بارندگی در شهرهای مختلف استان بوشهر ادامه دارد اظهار داشت: میزان بارش باران حداکثر 10 میلیمتر ثبت شده ولی وزش باد شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه رگبار باران در برخی نقاط در حال باریدن است افزود: با توجه به اطلاع‌رسانی‌ها، تاکنون گزارشی در خصوص بروز مشکلی در استان بوشهر ارائه نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهربا اشاره به مواج بود خلیج فارس و با بیان اینکه وزش باد با سرعت 70 کیلومتر استان را در نوردید گفت: افزود: برخی گردشگران نسبت به جزر و مد و مواج بودن آبهای خلیج فارس بی توجهی می‌کنند و با ورود خودرو به ساحل سبب بروز مشکلات و به گل ماندن خودروها در ساحل می‌شود.

قائدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران ایجاد شده است گفت: با توجه به وزش باد در استان بوشهر گردشگرانی که در چادر گروهی قرار داشتند به نقاط سرپوشیده مانند سالن‌های ورزشی هدایت شدند.

بوشهر|تیم‌های واکنش سریع برای مقابله با حوادث احتمالی در بنادر کشور مستقر شدند ارتفاع موج دریای خلیج فارس استان بوشهر به 3 متر رسید نیروهای امدادی هلال احمر استان بوشهر به حالت آماده‌باش درآمدند

وی از بروز بارش باران در استان‌های همجوار بوشهر خبرداد و تاکید کرد:  با توجه به اینکه استان‌های همجوار بوشهر شاهد بارش باران هستند، یکی از اتفاق‌هایی که ممکن است در ساعات آینده رخ دهد، ورود روان‌آب‌ها است که امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته مشکل ایجاد نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر  از فعال بودن تیم‌های امدادی در استان خبر داد و بیان کرد: اکنون تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانسی، دریایی، جاده‌ای، هوایی و ساحلی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت