Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@17:25:52 GMT

آب منطقه‌ای نسبت به احتمال وقوع سیل در گیلان هشدار داد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۳۸۶

آب منطقه‌ای نسبت به احتمال وقوع سیل در گیلان هشدار داد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: با توجه به احتمال جاری شدن سیلاب به عموم مردم و مسافران نوروزی توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

وحید خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت به اخطاریه صادر شده توسط سازمان هواشناسی گیلان مبنی بر ادامه ناپایداری جوی تا چهارشنبه 7 فروردین اشاره کرد و اظهار داشت: به عموم مردم و مسافران نوروزی توصیه می‌شود از استقرار در حاشیه رودخانه‌های گیلان پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان بارندگی،‌ کاهش دما و وزش باد در استان در چند روز آینده را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: با اخطاریه‌ای که امروز 4 فروردین توسط اداره کل هواشناسی گیلان صادر شد از مردم انتظار داریم برای محافظت از خود در مناطق پرخطر اتراق نکنند.  

بهار 98|ورود مسافران نوروزی به گیلان 9 درصد کاهش یافتسپاه قدس گیلان آماده کمک به سیل‌زدگان گلستان و مازندران استترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان؛ ‌بارش برف در محور آستارا به اردبیل‌

خرمی به توصیه‌های سازمان مدیریت بحران مبنی بر آبگرفتگی، جاری شدن سیلاب و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در گیلان اشاره کرد و گفت: شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از شهروندان گیلانی و مسافران نوروزی می‌خواهد به اخطاریه‌های صادر شده نهایت توجه و دقت را داشته باشند. 

وی با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از بروز خسارت‌های جانی و مالی عمل به توصیه‌های یاد شده توسط مردم ضروری است ابراز داشت: نصب چادر در مناطق ساحلی،‌ رودخانه‌ها و محدوده‌های کوهستانی گیلان به ویژه در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها احتمال بروز خسارت‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان با تأکید بر اینکه مردم تا روز چهارشنبه این هفته باید از استقرار در حاشیه رودخانه‌های استان خودداری کنند عنوان کرد:‌ امیدواریم با رعایت نکات ایمنی توسط عموم مردم گیلان و مسافران نوروزی شاهد بروز هیچ حادثه ناگواری در استان نباشیم.

انتهای پیام/ ز

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، محمد سبزه زاری امروز در تشریح این خبر افزود: از اواسط روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱  احتمال رخداد گردوخاک محلی و موقت در بعدازظهر‌ها وجود دارد.

وی گفت: این شرایط در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان موجب  کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک می شود. 

سبزه زاری توصیه کرد که در این مدت احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سال‌خورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود