Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:09:13 GMT

ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در آماده‌باش کامل است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۷۳۱

ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در آماده‌باش کامل است

قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و وضعیت نامساعد جوی و دریایی مردم باید از مناطق حادثه‌خیز از جمله مسیر رودخانه‌ها و روان‌آب‌های فاصله بگیرند.

وی به وزش باد شدید در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر استان را در نوردید و در ساعات آینده نیز احتمال بروز چنین شرایطی در استان وجود دارد که باید نکات ایمنی توسط همه مردم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر از آماده‌باش تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانسی، دریایی، جاده‌ای، هوایی و ساحلی خبر داد و بیان کرد: بارندگی در شهرهای مختلف استان بوشهر ادامه دارد.

وی خواستار فاصله گرفتن گردشگران از دریا شد و اضافه کرد: با توجه به بی‌اطلاعی گردشگران نسبت به وضعیت جزر و مد و همچنین مواج بودن دریا، گاهاً شاهد اتفاقاتی از جمله گیرافتادن در آب دریا هستیم که باید به نکات مهم در این زمینه توجه شود.

قائدی با اشاره به انتقال گردشگران به نقاط سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، افزود: با توجه به بارش‌ها در استان‌های همجوار، احتمال جاری شدن روان‌آب‌ها در سطح استان و خطرات ناشی از آن وجود دارد.

کد خبر 4575387

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد