Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:11:44 GMT

خسارت 170 ميلياردي طوفان و سيل به کشاورزي گلوگاه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۹۴۸

خسارت 170 ميلياردي طوفان و سيل به کشاورزي گلوگاه

خبرگزاري آريا- مدير جهاد کشاورزي شهرستان گلوگاه ، بر اساس آخرين برآوردهاي صورت گرفته از خسارت سيل و طوفان اسفندماه سال گذشته، تاکنون 170 ميليارد ريال به بخش هاي کشاورزي روستاهاي تحت پوشش اين شهرستان خسارت وارد شد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان گلوگاه، غلامرضا قنبري با اشاره به برگزاري ستاد بحران و بازديد از مناطق سيل زده روستاهاي تحت پوشش شهرستان گلوگاه، گفت: بر اساس آخرين برآوردهاي صورت گرفته از خسارات بارندگي و طوفان اسفند ماه  سال گذشته، پس از بررسي هاي بعمل آمده تاکنون 170 ميليارد ريال خسارت به بخش کشاورزي روستاهاي تحت پوشش اين شهرستان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير جهاد کشاورزي شهرستان گلوگاه افزود: بر اثر طوفان و سيلاب 90 ميليارد ريال به بخش زراعت، 20 ميليارد ريال به تأسيسات مرغداري و دامداري و 60 ميليارد ريال به منابع آب خاک و تاسيسات زيربنايي بخش کشاورزي شامل شبکه انتقال آب، جاده بين مزارع و سردهنه هاي زراعي خسارت وارد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خسارت کشاورزي گلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم