Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:52:14 GMT

وحشت مشتری از موش داخل قوطی نوشابه! + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۴۴

وحشت مشتری از موش داخل قوطی نوشابه! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد جوان فرانسوی که برای صرف غذا به یک رستوران مراجعه کرده بود بس از نوشیدن نوشابه کوکاکولا آنچه را که در مقابل چشمانش و در داخل قوطی نوشابه می‌دید نمی‌توانست باور کند. " دامین" ۳۴ ساله پس از نوشیدن کامل نوشابه اش ناگهان یک موش مرده را در داخل قوطی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق هنگامی رخ داد که او در تاریخ ۷ مارس در نزدیکی رستوران محل کارش یک پیتزا به همراه یک نوشابه سفارش داده بود.

بنا به گزارش Le Parisien و به گفته دامین او پس از نوشیدن کامل نوشابه در حالی که به وزن قوطی مشکوک شده بود پس از بررسی یک موش مرده را در داخل آن پیدا کرد. او در این باره گفت: " من بلافاصله با کوکا کولا تماس گرفتم و آن‌ها ۱۵ دقیقه تلاش کردند تا به این قضیه فیصله داده و رضایت مرا جلب کنند. "

بنا به ادعای دامین شرکت کوکا کولا به او پیشنهاد داد ۶ باکس کوکا کولا به عنوان غرامت به او بدهد. او سپس نامه‌ای با این مضمون از طرف این شرکت دریافت کرد که وارد شدن یک موش به داخل قوطی نوشابه این شرکت طی فرآیند تولید را غیر ممکن اعلام کرده بود. دامین سپس برای شکایت به پلیس مراجعه کرد که به او اعلام شد که بهتر است در اینترنت به دنبال راه حلی برای مشکل خود باشد. همچنین شرکت کوکا کولا از این مرد جوان درخواست کرد که قوطی به همراه موش داخل آن را برای انجام آزمایشات به این شرکت ارسال کند، اما دامین گفت که این تنها مدرک موجود دال بر وقوع این حادثه است و از دادن آن خودداری کرد.

گفتنی است؛ در حالی که مشخص نیست کشمکش این مرد جوان با کمپانی کوکا کولا به چه نتیجه ای خواهد انجامید او اکنون این قوطی نوشابه به همراه موش داخل آن را در یخچال فریزر خانه اش نگهداری می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که مشتری در رستوران با آن مواجه شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رستوران وحشتناک ترین ها رستوران مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229629 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی (فیلم)
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم