Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:07:30 GMT

جشنواره لاله‌های کرج با تأخیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۲۷۷

جشنواره لاله‌های کرج با تأخیر برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی و بارندگی، جشنواره لاله‌ها امسال در نیمه دوم فرودین برگزار می‌شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: جشنواره لاله‌ها طی سال‌های گذشته در نیمه اول فرودین ماه در پارک شهید چمران کرچ برگزار می‌شد ولی امسال به دلیل بارندگی، شرایط آب وهوایی و سرد بودن هوا به نیمه دوم این ماه موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش به سزایی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق صنعت گردشگری استان دارد.

وی توضیح داد: دوره‌های قبلی برگزاری این جشنواره با استقبال زیادی همراه بود و امید است امسال نیز شهروندان البرزی بازدید خوبی از این جشنواره داشته باشند تا بتوانیم در سال‌های آینده این اتفاق را با قوت و پشتوانه قوی‌تری برگزار کنیم.

بضاعتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز شهری گفت: امسال به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای توسعه فضای سبز هستیم تا ضمن کاهش آلودگی هوا چهره شهر را زیباتر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره لاله های کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران؛ باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی؟
  • باز کردن باب «درخت‌کشی» به چه قیمتی | حرکت تانک‌وار شهرداری زاکانی علیه پارک‌های قدیمی تهران!
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟