Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا - بارندگی پنجم فرودین 98 و پیش بینی بارش های بیشتر موجب شد مسئولان اعلام کنند که مسافران نوروزی برای درامان ماندن از مشکلات احتمالی بارندگی می توانند از ورزشگاه ها، مدارس و سالن های بزرگ نمایشگاه بین المللی فارس همچنین حرم شاهچراغ(ع) استفاده کنند.

اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین اداره ورزش و جوانان شیراز در اطلاعیه های جداگانه ای اعلام کردند: درهای همه ورزشگاه های فارس برای اسکان مسافران و نصب چادر مسافرتی آماده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشانی این ورزشگاه ها براساس اطلاعیه اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز چنین است: سالن ورزشی 22 بهمن واقع در کوی زهرا (بولوار مدرس)، سالن ورزشی والفجر در منطقه والفجر، سالن ورزشی هفت تن در بولوار هفت تن، سالن ورزشی دراک(خانه والیبال) گلدشت معالی آباد، سالن ورزشی صدرا در شهر صدرا.
سالن های نمایشگاه بین المللی فارس در شهرک گلستان نیز آماده اسکان مسافران نوروزی است.
حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شاهچراغ نیز مانند همیشه ماوای مسافران و مردم است.
آموزش و پرورش فارس اعلام کرده است افزون بر فرهنگیان، دیگر مسافران نیز در مدارس این استان اسکان داده می شوند.
بارندگی شدید اوایل صبح دوشنبه پنجم فروردین 98 موجب بروز سیل و آبگرفتگی دروازه قرآن شد.
دراین حادثه، اتومبیل های مسافران و شهروندان را آب برد که براساس اعلام پزشکی قانونی فارس 11 نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند.
9873 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل نوروز 98 مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور

معاون روابط عمومی اورژانس کشور جزئیات و آمار تعداد حوادث ترافیکی، فوتی‌ها و مصدومان این حوادث را تشریح کرد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی در بازه زمانی هشتم تا چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: طی هفته گذشته ۲۳۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۱۳۱۷ نفر شده است و ۱۱۱۷ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۲۰۰ نفر در محل حادثه خدمات درمانی دریافت کرده، همچنین در این مدت ۶۲ نفر نیز در حوادث ترافیکی فوت کردند.

وی درباره بیشترین آمار حوادث ترافیکی در استان‌های کشور افزود: استان سیستان و بلوچستان با ۲۲ حادثه و ۱۲۴ نفر مصدوم و ۹ فوتی، استان فارس با ۲۰ حادثه و ۱۰۸ مصدوم و ۱۰ فوتی و استان تهران با ۱۸ حادثه و ۷۹ نفر مصدوم و شش فوتی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ثبت بیشترین آمار حوادث ویژه ترافیکی قرار دارند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به اینکه بیشترین تعداد مصدومان حوادث ترافیکی در سه استان سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان رضوی ثبت شده است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان با ۱۲۴ نفر، فارس با ۱۰۸ نفر و خراسان رضوی با ۸۵ نفر بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی را در مدت زمان مذکور داشتند.

یکتاپرست ادامه داد: طی هفته گذشته ۱۱ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۱۰۸ نفر و فوت دو نفر شده که معادل پنج درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های فارس و خوزستان با ۱۰ نفر، سیستان و بلوچستان با ۹ نفر و تهران با شش نفر به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۲۲ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۱۰۱ نفر و فوت ۲۱ نفر شده که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده، همچنین ۱۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۷۲ نفر و فوت چهار نفر شده که معادل شش درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور اضافه کرد: در هفته گذشته ۱۵ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۵۶ نفر و فوت سه نفر شده که معادل چهار درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

یکتاپرست تصریح کرد: بر پایه داده‌های ثبت شده در سامانه ثبت حوادث ویژه در هفته گذشته توسط مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ۶۴۵ مورد حادثه ویژه به ثبت رسیده است که نسبت به هفته قبل از جهت تعداد حادثه ثبت شده شاهد افزایش ۱۱ درصدی هستیم، همچنین در این مدت ۲۳۳ مورد حادثه ویژه ترافیکی رخ داده که افزایش ۴۸ درصدی نسبت به هفته قبل داشته است و ۴۱۲ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی داشتیم که کاهش دو درصدی نسبت به هفته قبل داشته است.

کد خبر 750808

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج