Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:22:53 GMT

سفارت فرانسه با مردم و مقامات ایران ابراز همبستگی کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۵۲۲

سفارت فرانسه با مردم و مقامات ایران ابراز همبستگی کرد

تهران-ایرنا- سفارت فرانسه در تهران با انتشار توئیتی در رابطه با وقوع سیلاب در چندین استان ایران با مقامات و مردم ایران ابراز همبستگی کرد.

به گزارش ایرنا سفارت فرانسه در تهران امروز- دوشنبه- با انتشار رشته توئیتی در صفحه توئیتر نوشت:«در پی وقوع سیلاب های مرگبار در چندین استان ایران که کماکان ادامه دارد، سفارت فرانسه در ایران با مقامات و مردم ایران ابراز همبستگی می نماید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیام همچنین آمده است:« در این شرایط دردناک، ما به خانواده قربانیان تسلیت می گوییم و پشتیبانی خود را از تمامی سیل زدگان اعلام می کنیم».
به گزارش ایرنا در پی بارش های بی سابقه طی روزهای اخیر چندین استان کشور دچار سیلاب شدند؛در حالی که هنوز بسیاری از شهرها و روستاهای استان های مازنداران و گلستان درگیر این پدیده طبیعی هستند و خدمات رسانی به آسیب دیدگان این استان ها در جریان است، امروز هم بارش های شدید منجر به وقوع سیل در چندین استان دیگر در مناطق غربی و جنوب غربی شد؛ گزارش ها حاکی است تا لحظه مخابره این خبر حداقل 11 نفر در حادثه سیل شیراز جان خود را از دست داده اند و 35 نفر مصدوم شده اند.
سیام**2021**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سياست خارجي سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا