Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارشاد در توییت خود نوشت: در بهاران مهر، کاشانه‌های ویران و دیدگان گریان هموطنان سیل‌زده در گلستان و مازندران منتظر یاری‌مان هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در روزهای اخیر سیل در مناطق شمالی کشور، علاوه بر خسارت به این مناطق، مشکلات فراوانی را برای ساکنین و مسافران نوروزی به وجود آورده تا جایی که بسیاری از نهادها به کمک مردم شتافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در کنار تلاش نهادها برای یاری رسانی به مردم سیل زده بسیاری از مسولان و سلبریتی ها نیز با پیام های خود مردم را به حمایت و کمک به مردم آسیب دیده تشویق کرده اند.

 

 

حالا «سیدعباس صالحی» نیز به در توییت تازه خود نویسندگان و هنرمندان را پیشتاز موج مردمی کمک به هموطنان معرفی کرده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییت خود آورده است: «در بهاران مهر، کاشانه‌های ویران و دیدگان گریان هموطنان سیل‌زده در گلستان و مازندران منتظر یاری‌مان هستند.

هنرمندان و نویسندگان کشور، پیشتازان این موج مردمی خواهند بود.»

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل خبرگزاری شبستان بارندگی و سیلاب گلستان اعتکاف خسارات سیل گلستان سیلاب مراسم اعتکاف خسارت سیلاب سیل گلستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 6087224

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید