Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:27:02 GMT

سیلاب به باغات کوهدشت خسارت زد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۰۵۹

سیلاب به باغات کوهدشت خسارت زد

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت گفت: بخشی از باغات شهرستان کوهدشت بر اثر سیلاب دچار خسارت شد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

فرج‌علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: با وجود شدت بارندگی‌ها در منطقه زیرتنگ سیاب اما هیچ‌گونه خسارتی به انارستان زیرتنگ‌سیاب که در معرض خطر سیلاب قرار گرفته‌بود، وارد نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در انارستان زیر تنگ سیاب همواره در فصل‌های بارش با تهدید سیلاب روبه‌رو هستیم افزود: باید نهادهای ذیربط نسبت به شناسایی مناطق سیلاب‌خیز در این منطقه اقدام کنند.

سیلاب و طغیان رودخانه‌های لرستان به روایت تصویرگرفتاران سیلاب در کوهدشت؛ زندگی مردم روی آبطغیان رودخانه چولهول پلدختر؛ سیلاب به تاسیسات، مزارع و باغات خسارت زد

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت عنوان کرد: عملیات آبخوان‌داری، آبخیزداری و عملیات مکانیکی در اراضی مشرف ‌به باغات زیرتنگ‌سیاب که بزرگ‌ترین انارستان متمرکز کشور است باید اجرا شود تا دسترنج و سرمایه روستاییان این منطقه در تهدید سیلاب قرار نگیرد.

وی بیان کرد: سیلاب به بخشی از باغات شهرستان کوهدشت در بخش‌های مرکزی، درب‌گنبد و تأسیسات دامپروری خسارت وارد کرده، میزان خسارات آن پس از ارزیابی کارشناسان جهاد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد :سیلاب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد به بخش کشاورزی خسارت زد اما تاکنون یک ریال اعتبار خسارت سیلاب پرداخت نشد.

وی افزود: بخش عمده خسارت‌ها و آسیب‌ها در این شهرستان مربوط به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی و سرآب بندی‌های بخش کشاورزی و همچنین ابنیه فنی و راه‌های روستائی و عشایری است. که در این بارندگی بخش زیادی از محورهای ارتباطی روستایی و عشایری نیز مسدود شده بود. کهگیلویه و بویراحمد ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که ۱۶۰ هزار هکتار از این میزان زراعی است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228422 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی