Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:54:22 GMT

راه دسترسی به 10 روستای هزارجریب نکا مسدود شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۲۱۹

راه دسترسی به 10 روستای هزارجریب نکا مسدود شد

ساری- ایرنا- معاون فرماندار نکا از بسته شدن راه دسترسی به 10 روستای هزارجریب نکا به دلیل شکسته شدن پل خبر داد.

محمد محمدیان عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با بارش موج جدید باران در منطقه و آب شدن برف؛ شاهد جاری شدن حجم بالایی از سیل در منطقه بودیم که با شکسته شدن پل روستای چرمی راه دسترسی به 10 روستای بالادست مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روستاهای کفرات، چرمی، سارم و ارم و روستاهای مسیر در این شکستگی و افتادن پل مسدود شد که با برنامه ریزی جاده دسترسی کچپ محله به آکرد برای تردد افراد آماده سازی می شود.
معاون فرماندار نکا همچنین گفت: با توجه به بارش باران و اب شدن برف، شاهد رانشی شدن در مسیر روستای 'ولامده' بودیم که هشدارهای لازم داده شد و نسبت به تخلیه بخشی از دامداری ها و امن کردن مسیر اقدام شد.
محمدیان در خصوص راههای ارتباطی دیگر نقاط و محورهای مواصلاتی هزارجریب یادآور شد: تردد در مسیر صفرمیان و پوروا به دلیل رانش به کندی انجام می شود و جاده جایگزین گلورد به لایی اماده شده است و محورهای مختلف دیگر تردد به دلیل بارش باران، لغزندگی و احتمال رانش به کندی در حال انجام است.
وی گفت: تنها آب شرب و مصرفی روستای برفام نکا قطع است و با تلاش همه جانبه برق و آب روستاها وصل شده است.
معاون فرماندار نکا افزود: افراد از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده، امکانات و تجهیزات و آذوقه به همراه داشته باشند و با توجه به هشدارهای مختلف مبنی بر وجود خطر ریزش کوه، بهمن و رانش، دو روز آینده 5 و 6 فروردین ماه را از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
براثر وقوع سیل یکشنبه شب هفته گذشته در مازندران به حدود 200 روستا و چندین هزار دهنه کشاورزی، ابنیه و تاسیسات زیرساختی خسارت وارد شد.
همچنین سیل راه، آب، برق و گاز بیش از 200 روستای مازندران را قطع کرد که براساس گزارش رسمی تاکنون حدود 80 درصد از اثرات ناشی از سیل در استان پاکسازی شد.
سیل آخر زمستان در استان مازندران موجب فوت 5 تن از هموطنان ما در این استان شد.
/1899/7332

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسدود شدن روستا شكستگي پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد