Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز با بیان اینکه آمار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درخصوص تلفات سیل شیراز صحت ندارد، گفت: مرجع رسمی آمار تلفات و خسارات پزشکی قانونی می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، فرماندار شیراز با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط شیراز به ویژه ورودی دروازه قرآن گفت: علیرغم آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان بارش شدید باران حجم زیادی از آب را وارد شهر کرد که متاسفانه به مسافرین و حاضرین در دروازه قرآن خسارت مالی و جانی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا امیری با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان تلفات و خسارات ارائه نشده است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، راهداری، آبفا، اورژانس، هلال احمر و ... ماشین‌آلات و نیروی انسانی خود را به محل اعزام کرده و مشغول خدمات‌رسانی می‌باشند و وضعیت در حال ساماندهی است.

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز با بیان اینکه در قسمت‌های جنوبی شیراز از جمله شهرک سعدی، بلوار احمدبن موسی و میدان کوزه‌گری نیز آبگرفتگی وجود داشته است، گفت: در حال حاضر این مناطق از آب تخلیه و کنترل شده است. در مناطق خارج از شهر شیراز نیز مشکل جدی گزارش نشده است.

امیری با بیان اینکه مسیر ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن از صبح بسته و اعلام نیز شده بود، گفت: گرچه سیلاب کنترل شده است اما برای ایمنی بیشتر مسیر همچنان بسته است و تردد از پل شهید اسکندری به سمت کمربندی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز از شهروندان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و از تردد غیرضرور در سطح شهر به ویژه مناطق حادثه‌خیز اجتناب کنند.

بنابر این گزارش درحالی که در شبکه‌های اجتماعی آمار مختلفی از تعداد کشته‌های سیل شیراز منتشر شده و مورد تکذیب مسئولان قرار گرفته است شنیده ها از کشته شدن 13 نفر و بدحال بودن دو نفر حکایت دارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!