Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حبیب الله موسوی گفت: طغیان رودخانه کشکان باعث ورود آب به داخل حدود ۱۰۰ واحد مسکونی در ضلع غربی شهر معمولان شده و آب این شهر ۸ هزار نفری از صبح امروز قطع است.

وی افزود: برق ۳۵ روستا و آب شرب ۴۰ روستا که از سراب کوثر تامین می شد بر اثر تخریب زیرساخت ها قطع شده است.

موسوی ادامه داد: جاده خرم آباد-پلدختر در چندین نقطه به علت تخریب پل و آبگرفتگی قطع و مسدود است و همچنین ۱۵ واحد مسکونی روستای چم شهران زیر آب رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش آب و برق شهرستان پلدختر که بر اثر طغیان رودخانه کشکان صبح امروز قطع شده بود در حال حاضر خطوط برق و لوله های آب توسط نیروهای امدادی این شهرستان تعمیر و هم اکنون وصل شده اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق جاده سیل آب روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد