Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:13:52 GMT

هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران با ۱۳ کشته

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۴۹۴

هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران با ۱۳ کشته

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: 13 تن بر اثر تصادفات رانندگی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۳ تن بر اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که ۹ نفر انان مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش داشت، افزود:۱۱ نفر در محور‌های برون شهری و روستایی و ما بقی در محور دورن شهری جان خود را از دست دادند.

عباسی گفت: آمار کشته‌های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۴ فروردین ۹۸ است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه ۱۱ نفر در محل حادثه و مابقی در بیمارستان فوت کردند افزود: از این آمار ۱۰ نفر بومی و مابقی غیر بومی هستند.

وی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی استان از کل فوت شدگان عابر و راننده هر کدام ۵ نفر، سرنشین ۲ و موتور سوار یک نفر هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: بابل، قائمشهر و سیمرغ، تنکابن و نور هر کدام با ۳ مورد بیشترین فوتی را داشتند.

عباسی با تاکید بر اینکه آمار جان باختگان سوانح رانندگی، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع آوری شده است، افزود: با توجه به امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند