Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:48:43 GMT

بارش در استان کرمانشاه تا پایان هفته ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۵۸۶

بارش در استان کرمانشاه تا پایان هفته ادامه دارد

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین پیش بینی صورت گرفته از وضعیت جوی استان کرمانشاه گفت: موج اصلی از سامانه فعال حاکم بر جو منطقه، همچنان طی امروز و فردا، در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید، رگبار شدید باران، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: بارش علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط سبب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بارش در روز سه شنبه، علاوه بر ارتفاعات احتمالاً در برخی نواحی سردسیر نیز، به صورت رگبار برف مشاهده خواهد شد.

خسروی در پایان گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، با وجود گذر موج اصلی از سامانه بارشی، بارش بصورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4575538

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بارش باران محمد خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان در بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله‌چاله امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیر بخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده‌اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده است، تصریح کرد: در این بارش‌ها ۳۴ رأس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده‌اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تأسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده است، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است.

بارش‌های شدید اواسط فروردین امسال هم ۵۷۷ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده بود.

کد خبر 750842

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده