Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:26:21 GMT

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۷۳۴

هادی پور در اردوی تیم ملی تکواندو حضور یافت

رشت - ایرنا - آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در اردوی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور حضور یافت.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم های ملی تکواندو بانوان و اقایان کشور از امروز (دوشنبه) در تهران اغاز شده که هادی پور نیز در این اردو حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن سترگی افزود: هادی پور و سایر ملی پوشان تمرینات اماده سازی خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی دنبال می کنند.
وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو کشور خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کند و امیدواریم که آرمین هادی پور تکواندوکار شایسته استان نیز در این مسابقات بدرخشد و مقام شایسته ای کسب کند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه امسال به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود که این رقابت‌ها G12 است و به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم نیز 43 و 20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تكواندو تيم ملي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال