Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: از همه فرمانداران و بخشداران اکیداً خواسته ایم مسیل ها را چک و کنترل و اگر در مسیلی مانعی وجود دارد، برداشته شود تا اگر بارندگی در منطقه‌ای صورت می‌گیرد، مسیرها آزاد باشد و شرایطی مانند اتفاقات ساعات پیش در شهر شیراز پیش نیاید.

دکتر"محمدجواد فدایی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره آمادگی استان کرمان در صورت بارندگی شدید اظهار کرد: همه فرمانداران و بخشداران استان آماده باش هستند و امیدواریم اتفاق بدی در استان کرمان نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همه فرمانداران و بخشداران اکیداً خواسته ایم مسیل ها را کنترل کنند و اگر در مسیلی مانعی وجود دارد، برداشته شود تا اگر بارندگی در منطقه‌ای صورت می‌گیرد، مسیرها آزاد باشد و شرایطی مانند اتفاقات ساعات پیش در شهر شیراز پیش نیاید.


فدایی تصریح کرد: مدیریت بحران استان فعال است و با توجه به اینکه امروز جلسه‌ای درخصوص مدیریت بحران در دفتر معاون رئیس جمهور برقرار است و آخرین گزارش از وضعیت استان را از ما خواستند، به تهران ارسال کردیم.

استاندار کرمان گفت: طبق پیش بینی هواشناسی که بارندگی را تا چهارشنبه پیش بیی کرده، برای غرب کرمان در روز چهارشنبه بارش پیش بینی شده و کرمان جزو استان‌های بحرانی نیست.

وی افزود: به فرماندار و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اعلا کرده ایم و ورودی و خروجی سد جیرفت در حال کنترل است و آب سد اندازه گیری می‌شود که متناسب با شرایط جوی و در صورتی که نیاز باشد، آب به پایین دست رهاسازی می‌شود تا اگر سیلاب جاری شد، پشت سد جای خالی وجود داشته باشد.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان