Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:22:47 GMT

مخاطبان بر سر دوراهی امشب منتظر یک شوک باشند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۸۰۰

حامد عنقا تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "بر سر دوراهی" که شب‌های نوروز ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می‌شود به این نکته اشاره کرد که تصویربرداری تا چهاردهم فروردین ادامه خواهد داشت.

عنقا به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: امشب منتظر شوک باشید اما این شوک مثل شوک سریال "پدر" نیست. آن سریال یک گونه و فضای دیگری داشت و به مدیران هم قول داده‌ام خیلی هیجان به مردم وارد نشود، اما روی هم رفته یک شوک برای ترغیب و جدیت در تماشای سریال امشب به مخاطب وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو تأکید کرد: واکنش‌های این چند شب ما را نسبت به ادامه راه تولید ملودرام بسیار امیدوار کرد؛ مردم دوست دارند فضای عاشقانه در سریال‌های تلویزیونی جدی گرفته شود. از طرفی خوشحالم شروع بهتری نسبت به سریال "پدر" داشتیم و مخاطب خیلی معطل اتفاقات جذاب نشد. ما از قسمت دوم مخاطب را با موقعیت‌های جدید مواجه کردیم.

وی با اشاره به روال خطی داستان "بر سر دوراهی" گفت: شاید در سریال "پدر" چند قسمتی طول کشید تا مخاطب به یک روال قصه خطی برسد ولی در "بر سر دوراهی" از قسمت دوم این اتفاق افتاد. من فکر می‌کنم مردم این سریال را دوست خواهند داشت و در فینال کار هم که شانزدهم فروردین هم است یک پایان خوبی به‌دور از کلیشه، تکرار و شعار، مخاطب می‌بیند.

به گزارش تسنیم، مجموعه تلویزیونی «بر سر دوراهی» به‌تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی نوروز امسال روی آنتن شبکه دو می‌رود. این سریال ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نوروز نوروز سریال بر سر دوراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند