Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنج پایگاه با هدف خدمت به مهمانان نوروزی و راهیان نور در شهرستان اندیمشک در حال ارائه خدمت به مهمانان نوروزی برپا شده است.

وی با اشاره به برپایی ۵ پایگاه برای خدمت به مسافران و راهیان نور در اندیمشک افزود: پایگاه امداد بین شهری امام علی (ع) در شهر حسینیه، پایگاه امداد و نجات ریلی در روستای مازو، پایگاه نوروزی در اردوگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، پایگاه جوانان در پارک دولت و پایگاه مستقر در مقره شهدای گمنام اندیمشک با آمادگی کامل در حال خدمت به مسافران و راهیان نور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: ۸ هزار نفر از مهمانان نوروزی و راهیان نور از خدمات جمعیت هلال احمر اندیمشک بهره‌مند و با توجه به شرایط جوی دو تیم واکنشش سریع نیز در ساختمان جمعیت متشکل از ۱۲ نفر به صورت شبانه‌روزی مستقر و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: ۱۲۰ نفر امدادگر جمعیت هلال احمر اندیمشک با توجه به اخطار مدیریت بحران شهرستان و استان با آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در حالت آماده‌باش هستند.

کاویانی تصریح کرد: دو پایگاه خدمات نوروزی جوان جمعیت هلال احمر با محوریت سلامت و ایمنی مسافران در پارک دولت و مقبره شهدای گمنام اندیمشک در حال خدمت‌رسانی به مهمانان و کاروان‌های راهیان نور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک در پیشانی استان خوزستان روزانه میزبان ۱۲ هزار دستگاه خودرو در ایام آغازین سال است.

کد خبر 4575558

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اندیمشک هلال احمر خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس جمعیت هلال احمر دزپارت گفت:. با توجه به گرفتار شدن برخی از عشایر و درخواست‌های کمک به علت کوهستانی بودن عملیات امدادرسانی با سختی انجام می‌شود

رضایی افزود: یکی از تیم‌های امدادی که برای کمک به برخی از عشایر اعزام شده بود با مشکل مواجه شدند.

رییس جمعیت هلال احمر دزپارت بیان کرد:تاکنون ۲۵ نفر از گردشگران و عشایر در ارتفاعات قلعه سرد و آب سوراخ نجات پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین