Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:01:02 GMT

سرریز سدهای گلستان کاهش یافت/ قره سو بدون تغییر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۱۱۲

سرریز سدهای گلستان کاهش یافت/ قره سو بدون تغییر

علی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات واصله در رودخانه قره سو ۱۹ متر مکعب در ثانیه، مجموع رودخانه های چهلچای، نرماب و خرمارود در ایستگاه ارازکوسه ۶۵ متر مکعب در ثانیه، گرگانرود در ایستگاه شهر گنبد ۱۰۱ مترمکعب در ثانیه، گرگانرود در ایستگاه قزاقلی (قبل از سد وشمگیر) ۱۱۳ متر مکعب در ثانیه و مجموع رودخانه های شیرآباد، زرینگل و کبودوال در ایستگاه باغه سالیان (قبل از الحاق به گرگانرود در بالادست شهر آق قلا) ۵۱ متر مکعب در ثانیه رواناب جریان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وضعیت سرریز سدهای استان در روز گذشته (یکشنبه) اشاره کرد و افزود: روز گذشته سرریز در سد بوستان ۱۱ متر مکعب در ثانیه، سد گلستان ۶۵ متر مکعب در ثانیه و در سد وشمگیر ۹۵ متر مکعب در ثانیه بوده است.

نظری با اشاره به این وضعیت رودخانه قره سو نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است، اضافه کرد: امروز مجموع رواناب رودخانه های چهلچای، نرماب و خرمارود در ایستگاه اراز کوسه از ۶۵ به ۵۵ متر مکعب بر ثانیه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه میزان رواناب و سرریز سدهای گلستان نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشته است، رواناب گرگانرود در ایستگاه شهر گنبد از ۱۰۱ به ۸۳ متر مکعب برثانیه، گرگانرود در ایستگاه قزاقلی (قبل از ورود به سد وشمگیر از ۱۱۳ به ۱۰۶ مترمکعب بر ثانیه کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مجموع رواناب رودخانه های شیرآباد، زرینگل و کبودوال در ایستگاه باغه سالیان (قبل از الحاق به گرگانرود در بالادست شهر آق قلا) نیز از ۵۱ به ۴۳ مترمکعب برثانیه کاهش یافته است.

نظری همچنین وضعیت سرریز سدهای استان در روز دوشنبه را تشریح کرد و گفت: سرریز در سد بوستان از ۱۱ به ۱۰ متر مکعب کاهش یافته اما در سد گلستان از ۶۵ به ۶۸ متر مکعب در ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد: سرریز سد وشمگیر هم نسبت به روز گذشته کاهش یافته و از ۹۵ به ۶۷ متر مکعب در ثانیه رسیده است.

کد خبر 4575582

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای گلستان گرگان علی نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی